NZJZ - CENTAR ZA PREVENTIVNU MEDICINU - SURADNIK NA EU DSVR PROJEKTU "ACTIVE IN SPORT AGAIN"!

• NZJZ - CENTAR ZA PREVENTIVNU MEDICINU - SURADNIK NA EU DSVR PROJEKTU
    30. lipanj 2020

Nastavni zavod za javno zdravstvo - Centar za preventivnu medicinu suradnik je na EU - DSVR projektu "Active in Sport Again"!
    Osnovne djelatnosti Centra za preventivnu medicinu su unaprjeđenje zdravlja i prevencija bolesti. Ono što ih razlikuje od ostalih profesionalaca jest način rada koji je sadržan pod motom "Mi imamo vremena za Vas i Vaše zdravlje!".
    Cilj Centra za preventivnu medicinu je razvijati i unaprijediti personaliziranu preventivnu medicinu. Personalizirana medicina je novi oblik zdravstvene skrbi koji koristi najnovije spoznaje te osigurava učinkovitu prevenciju prilagođenu svakom pojedinom pacijentu/korisniku. Takav pristup značajno povećava učinkovitost. U Centru se provode mjere primarne, sekundarne i tercijarne prevencije koje se isključivo rade individualno.

Što možete očekivati od Centra za preventivnu medicinu ?
    1. Osobni pristup i savjetovanje kako ostvariti, očuvati i unaprijediti svoje zdravlje te smanjiti rizik od kroničnih nezaraznih bolesti
    2. Pomoć pri usvajanju zdravijeg stila života – kako da postane privlačniji i jednostavniji
    3. Pomoć pri razumijevanju i prepoznavanju onoga što je pozitivno i zdravo
    4. Osobitost i predanost

Centar okuplja interdisciplinarni tim stručnjaka: liječnik specijalist javnog zdravstva, profesor kineziologije, diplomirani inženjer prehrambene tehnologije – nutricionist, medicinska sestra i drugi stručnjaci prema potrebi.

Više možete pročitati na linku.

DSVR